Stand priser

En standard stand til Crazy Dog Days 2022 koster 1200kr ex moms og ex strøm. Kontakt os for dine behov.

Du skal selv medbringe telt, pavilion, borde, stole mv. 

Ønskes der en større stand til fx udstilling af biler, maskiner eller andet større materiel, kontakt os for særskilt pris.

Pris for strøm 500kr ex moms - HUSK at bestille strøm på forhånd.

Klubbber/foreninger kan gratis booke stand.

Opbygning af stand

Opbygning af stand kan ske fra:

Torsdag d. 26 maj kl. 10.00 til 19.00

Fredag d. 27 maj kl. 8.00 - 19.00

Lørdag d. 28 maj kl. 7.00 - 8.30 - Alla biler, skal være ude 8.30

Søndag d. 29 maj kl. 7.00 - 8.30 - Alle biler, skal være ude 8.30

Har du brug for særskilt aftale, bedes du kontakte os på tlf. 22 77 07 06

 

Mad

I har mulighed for at forudbestille mad til lørdag og søndag hos DØRKEN KIOSK, der vil være på pladsen, med en vogn.

Kontakt ULLA direkte på tlf. 22428705 

I kan både bestille morgenmad, frokost og aftensmad

 

Menu:

Super friske Kylling/Bacon sandwich 45kr. - Tun sanwich 45 kr.

Ristet pølse 20 kr. - Brød 5 kr. - Fransk hotdog 25 kr. - Ristethotdog 25 kr.

Te/Kaffe m de flotteste hindbærsnitter 25 kr.

AFTEN MENU skal forudbestilles:

Pull pork m hjemmelavede krydderkartofler 75kr.

Pitabrød m kylling og hjemmelavede krydderkartofler 75 kr.

Hjemmelavet kold kartoffelsalat m frikadeller 60 kr. 

Event t-shirts

Der er mulighed for at forudbestille event t-shirts til messen hos CPH RUN SHOP.

Som standard fås de i farverne RØD - BLÅ - GRØN og der er mulighed for at få navn på.

Ønskes andre farver, så kontakt CPH RUN SHOP direkte.

Bestilling kan ske via dette link https://cphrunshop.dk/k9-biathlon-1013

 

Info telt

Infoteltet bemandes af vores crew og de vil kunne hjælpe jer med de fleste spørgsmål. 

Området er dog ikke større end I vil kunne få fat i Lotte eller Torben ved tvivl. 

Vores crew bære alle GRØNNE t-shirts med teksten CREW på. 

I info teltet kan I afhente jeres udstiller skilte, der skal bæres synligt - MAX 3 pr. stand

Udstiller skilte skal bestilles på forhånd via mail info@lilleskovslot.dk

Der vil der være gratis udstillerkaffe og te ved forevisning af udstiller skilt.

 

Førstehjælp

Førstehjælp: Henvendelse i infoteltet.

HJERTESTARTER og brandslukker forefindes i infoteltet

Til mennesker:

Der er flere førstehjælpere tilstede på området. Blandt andet, sygeplejeske Trine Flørness, samt minimum 2 uddannede førstehjælpene. De vil være markeret med tydelige skilte på tøjet.

 Til dyr:

Lørdag vil både dyrlæge Karoline Sidelmann Brinch og Danish K9 Solutions være på området

Søndag er Danish K9 Solutions på området.

Parkering

I vil på mail modtage parkeringstilladelser.

HUSK at printe dem ud og udfylde med Firma - Navn - tlf.

SKAL placeres TYDELIGT i forruden på bilen.

Det vil være tydeligt afmærket på parkeringsmarken hvor der er standholder parkering og vores p-team står klar til at hjælpe jer.

Der er KUN tilladelse på handicap parkering med gyldigt handicap skilt.

Parkering sker på eget ansvar.

OBS - INGEN HUNDE I LUKKEDE BILER

Affald

Lad os hjælpe hinanden, med at holde Danmark Rent og gøre eventen så miljøvenlig som mulig.

I kommer til et stort charmerende bjælkehus med intet mindre en 160m2 overdækket veranda og derfor skal vi passe extra godt på mht brandfare.

Det er derfor STRENGT FORBUDT at ryge på og ved verandaen. Vi opstiller i stedet rygespande med vådt sand, hvor I kan slukke cigaretter mv.

Desuden vil vi gerne henvise til at støtte Hold Danmark Rent hvor man kan købe lommeaskebægere og medbringe 😊 http://www.hdrshop.dk/lommeaskebgre

Sortering:

 I Vejle kommune skal der sorteres - Vi opstiller pallerammer/containere til formålet og I bedes SELV sørge for at rydde op på jeres stand.

 STØT DYREFONDET: Pantflasker – kan afleveres i mærkede poser til formålet, panten går til Dyrefondet.

 - ALT pap, kasser mv skal slås sammen så det fylder mindst muligt.

- ALT BIO affald skal smides i specielle grønne poser I får udleveret på dagen.

- ALLE glasflasker skal i klare affaldssække.

- ALT plastik i klare affaldssække.

- ALT metal i klare affaldssække.

- Øvrigt affald i særskilt container.

Er du i tvivl, så spørg vores crew. 

Mangelende efterlevelse af oprydning på egen stand medfører en bøde på 1000kr.

Standplan forhaven

Standplan baghaven